Готові комплекти СКУД у офіс
Придбання обладнання системи контролю доступу для офісу в комплекті значно зекономить час на вибір компонентів та забезпечить надійну роботу системи. У такий набір входять ідеально сумісні між собою пристрої, що функціонують безперебійно та ефективно. Обов’язковими елементами у кожному комплекті є:
- контролер – головний керуючий пристрій, що зберігає в пам’яті всі коди доступу та надсилає сигнал на відкривання запірного механізму;
- зчитуючий пристрій, призначений для зчитування коду з карти і брелка або біометричних даних, а також передачі цієї інформації на контролер;
- ідентифікатори, що зберігають код доступу;
- виконавчий пристрій, в якості якого виступають запірні механізми (замки або защіпки різного типу).
Комплекти обладнання для контролю доступу в офіс бувають різних видів, включаючи:
- автономні системи – самий бюджетний варіант на один прохід, а також більш дорогі мережеві СКД в офіс, розраховані на кілька точок доступу та здатні, крім допуску співробітників на територію, що охороняється, здійснювати контроль обліку робочого часу;
- набори для внутрішнього встановлення або монтажем поза приміщеннями, які зазвичай встановлюють на вхідні двері з вулиці. Зчитувачі у комплектах з зовнішнім встановленням повинні бути виконані у морозостійкому та волого-пилезахищеному корпусі, а контакти електрозамків – надійно захищені від потрапляння вологи;
- комплекти з електромагнітними або електроригельними замками. Більш надійним вважається електроригельний замок, що утримує двері у закритому положенні металевим висувним ригелем. Такий замок монтується на двері або дверну рамку і може бути встановлений на двері будь якої конструкції.
Мережеві системи обліку робочого часу співробітників для офісу повинні передбачати не тільки вхід, але і вихід персоналу за допомогою електронного ключа, а не кнопки виходу. Вони оснащуються програмним забезпеченням, що значно розширює функціональність системи.
Критерії вибору системи доступу в офіс
Вибираючи готовий комплект СКУД для офісу потрібно враховувати наступні важливі моменти:
- кількість точок входу-виходу та тип встановлених дверей, що впливає на вибір замка;
- число співробітників на підприємстві та орієнтовна кількість відвідувачів: при великій прохідності точки доступу більш доцільним варіантом буде встановлення турнікетів;
- завдання, які повинна виконувати СКУД: хочете ви облік робочого часу персоналу, розрахунок зарплати співробітників або забезпечення координації з системами безпеки та життєзабезпечення.
Придбати готовий комплект системи контролю доступу в офіс з встановленням, по розумній ціні можна на сайті нашої компанії! Дзвоніть – і наші спеціалісти допоможуть підібрати прийнятне рішення для вашого офісу! Замовляйте у нас професійне обслуговування таких систем!